• خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • فناوری
  • ادبیات
  • موسیقی
  • بهداشت و سلامت
ستاره نیوز
تبلیغات
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • فناوری
  • ادبیات
  • موسیقی
  • بهداشت و سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • فناوری
  • ادبیات
  • موسیقی
  • بهداشت و سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
ستاره نیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

متقاعدسازی استراتژیک

دی 18, 1402
در ویژه

بعنوان یک مشاور حرفه ای کسب و کار سالها است روی بحث بازیابی و فروش کار می کنم.
به گزارش ستاره نیوز، اساسا معتقدم در هر دو مبحث ضعف بنیادی ما عدم اشراف به تکنیک‌های متقاعد سازی است.
در رابطه با متقاعد سازی صدها کتاب و مقاله به زیور طبع آراسته شده که همه در حای خود بسیار عالی هستند.
یک نشریه علمی به تازگی مطالعه نمودم که مطالعات یک پژوهش گسترده را بصورت خلاصه ارائه داده بود که در این رابطه می تواند بسیار راهگشا باشد.
گروهی از متخصصین بازاریابی، در سوپرمارکت‌ها به شیوه متفاوتی به سراغ مردم در فروشگاه ها و مراکز فروش رفتند.
شیوه آنها بسیار بدیع و خلاقانه بود آنها یک دسته از خریداران را با این پرسش ارزیابی نمودند.سوال آنها این بود که:
لطفا آدرس ایمیل و مشخصاًت خود را برای ارائه یک محصول جدید بما بدهید .
اما دسته دوم ابتدا با طرح یک سوال بسیار هوشمندانه مشتریان را به تفکر وادار می کردند.
سوال این بود آیا شما از آن دسته مشتریان باهوشی هستید که دنبال نوع آوری و تکنولوژی های پیشرفته جدید هستید.
و در ادامه از آنها درخواست مشخصاًت و ایمیل برای ارسال اطلاعات یک محصول جدید را می نمایند.

در این تخقیق گسترده که چند سال به طول انجامید پژوهشگران به نتیجه خیره کننده ایی دست یافتند که به شرح زیر است.

دسته نخست مشتریان حدود ۳۳ درصد مشتریان این پژوهش حاضر به نوشتن آدرس ایمیل خود شدند و در گروه دوم این پژوهش حدود بیش از، ۷۵ درصد…..
به نظر می رسد که متخصصان بازاریابی در گذشته فقط تصور می‌کردند که تنها راه متقاعد کردن مشتریان، ایجاد یک سلسه تغییرات در باور یا نگرش مشتریان بلقوه و بالفعل نسبت به یک رفتار(مانندخدمات یا محصول) است..
اما در علم نوین متقاعدسازی این مهم به اثابت رسیده است که بدون نیاز به ایجاد حتی کوچکترین تغییری چه در باورها و چه در نگرش های مشتریان در هر سطح و هر سن و سال و جنسی صرفا با پدید آوردن یک حالت تخصصی روان‌شناختی مخصوصا در ثانیه های طلایی در تصمیم‌گیری، می‌توان رفتار مشتریان احتمالی را به شدت دست خوش تحول عظیمی قرار داد.
این پژوهش ثابت می کند که در عین حال زمان مناسب در طرح یک سوال و بلافاصله سوال هوشمند دوم می تواند ما را در راه رسیدن به پاسخ مورد نظر یاری نماید.

دکتر مازیار میر مشاور کسب و کار

برچسب: تکنیک‌های متقاعد سازیدکتر مازیار میرمازیار میر مشاور حرفه ای کسب و کارمتقاعدسازی استراتژیکمشاور کسب و کار

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

سیزده − دو =

نصب افزونه : ابزارک تب نوشته ها به افزونه پیشخوان بازدید نیاز دارد
  • روند
  • دیدگاه ها
  • آخرین

تأمین تجهیزات حیاتی کشاورزی؛ از آبیاری تا سمپاشی

مهر 25, 1404

نقد حقوقی بر سریال خانگی «محکوم»به قلم مینا بارانی

مهر 19, 1404

توسعه شارژرهای سریع خودروهای برقی

مهر 18, 1404

«به  رسم ایران پرگهر»؛ بودن تا شدن به الگوی سرو کهن

مهر 15, 1404

آخرین اخبار

تأمین تجهیزات حیاتی کشاورزی؛ از آبیاری تا سمپاشی

مهر 25, 1404

نقد حقوقی بر سریال خانگی «محکوم»به قلم مینا بارانی

مهر 19, 1404

توسعه شارژرهای سریع خودروهای برقی

مهر 18, 1404

«به  رسم ایران پرگهر»؛ بودن تا شدن به الگوی سرو کهن

مهر 15, 1404
ستاره نیوز

مرجع اخبار فرهنگی و هنری ایران و جهان

مارا دنبال کنید:

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • ادبیات
  • اسلایدشو
  • اقتصادی
  • انتخاب سر دبیر
  • بهداشت و سلامت
  • تئاتر
  • تلویزیون
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • سینما
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • کتاب
  • گردشگری
  • گزارش ویژه
  • موسیقی
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

آخرین ها

تأمین تجهیزات حیاتی کشاورزی؛ از آبیاری تا سمپاشی

مهر 25, 1404

نقد حقوقی بر سریال خانگی «محکوم»به قلم مینا بارانی

مهر 19, 1404
  • درباره ستاره نیوز
  • تبلیغات
  • حریم حصوصی
  • تماس با ما

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد. استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع مجاز نمی باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • فناوری
  • ادبیات
  • موسیقی
  • بهداشت و سلامت

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد. استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع مجاز نمی باشد.