• خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • فناوری
  • ادبیات
  • موسیقی
  • بهداشت و سلامت
ستاره نیوز
تبلیغات
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • فناوری
  • ادبیات
  • موسیقی
  • بهداشت و سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • فناوری
  • ادبیات
  • موسیقی
  • بهداشت و سلامت
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
ستاره نیوز
بدون نتیجه
نمایش همه نتایج

پاسخگویی در دستور کار بیمه تجارت‌نو

شهریور 1, 1402
در اقتصادی

رونمایی از سامانه رسیدگی به شکایات شرایط را برای مشتریان آسان کرد و با این رویکرد، پاسخگویی دردستور کار بیمه تجارت نو قرار گرفت.

به گزارش ستاره نیوز به نقل از پول نیوز، شفافیت اهمیت ویژه‌ای دارد و مدیریت دیوار شیشه‌ای مهمترین نوع مدیریت است. یک مدیر توانمند و کارآمد هیچ ابایی از شفافیت ندارد و همه کار‌هایی که انجام می‌دهد، قابل دفاع است، به همین دلیل حاضر می‌شود خود را در معرض سوال و البته پاسخگویی قرار دهد. در مقابل مدیران ناکارآمدی که عملکرد قابل دفاعی ندارند، از پاسخگویی فرار می‌کنند و حاضر نمی‌شوند در آزمون انتقاد قرار گیرند.

استقبال از نوآوری

مثل معروف ” دیکته نانوشته غلط ندارد” نشان می‌دهد که هرچقدر افراد در معرض رویکرد‌های متفاوت باشند و در عرصه‌های تصمیم گیری بیشتری ورود کنند، به همان نسبت امکان بروز اشتباه و خطا وجود دارد. البته این افراد بدنبال ایجاد تحول و نوآوری هستند تا رونق مجموعه خود را باعث شوند به همین دلیل نه تنها از ورود به عرصه‌های جدید ترسی بدل راه نمی‌دهند، بلکه به استقبال طرح‌های نو می‌آورند.

اهمیت رسیدگی و پاسخگویی

اقتصاد، عرصه‌های گوناگونی دارد که همه آن‌ها در معرض تهدید است. برای آنکه ریسک تهدید در عرصه‌های گوناگون اقتصادی مدیریت شود، رویکردی تحت عنوان بیمه در عرصه اقتصاد تعریف شد. اما تمامی فعالان اقتصادی که بدلایل گوناگون در معرض تهدید قرار دارند، سعی می‌کنند این تعدید را به بخش‌های دیگر از جمله بیمه منتقل کنند. البته ماهیت کار اقتصادی این است که فعال اقتصادی همواره با سوالات بسیاری رو به رو می‌شود وهر چقدر برای این سوالات پاسخی داشته باشد، با خیال آسوده تری به مسیر خود ادامه می‌دهد.

بیمه نیازمند پاسخگویی

از آنجا که قرار است شرکت‌های بیمه تاوان حوادث و بحران‌ها را بدهند، همواره با سوالات مشتریانی رو به رو می‌شوند که بدنبال دریافت بیشترین میزان خسارت با کمترین پرداخت حق بیمه هستند و هنگامی که با چالش رو به رو شوند، اقدام به شکایت می‌کنند. در این زمینه دستیابی به مدیران پاسخگو بسیاراهمیت دارد. بیمه تجارت نو، شرکت بیمه‌ای است که اعتقاد راسخ به پاسخگویی و ارتباط بیشتر با مشتریان دارد و، چون رسیدگی و پاسخگویی به شکایات مشتریان از ابتدای فعالیت بیمه تجارت‌نو یکی از دغدغه‌های اصلی این شرکت بوده، در این زمینه گام برداشته است.

ثبت سامانه پاسخگویی

فرآیند کاری بیمه تجارت نو در حوزه رسیدگی و پاسخگویی در چند بخش جریان داشته و در نهایت با هدایت و مساعدت نیما نوراللهی، مدیر عامل و نایب رییس هیات مدیره، سامانه ثبت و یکپارچه سازی پاسخگویی به شکایات بیمه تجارت‌نو، در ۲۷ تیر سال جاری با حضور معاون بازرسی و رئیس اداره پاسخگویی به شکایات بیمه مرکزی، قائم مقام، عضو هیات مدیره، معاون توسعه منابع انسانی و پشتیبانی و برخی از مدیران بیمه تجارت‌نو رونمایی شد.

ارتقای رضایت مشتریان

قائم مقام بیمه تجارت‌نو به تشریح دلایل راه اندازی این سامانه پرداخت و گفت: هدف از راه اندازی این سامانه ارتقای رضایت مشتریان است که یکی از اهداف اصلی بیمه تجارت‌نو است. حسین حسینی افزود: با این روش بیمه گزاران گرامی به راحتی می‌توانند پس از ثبت شکایت، در جریان تمامی امور مربوط به شکایت خود به صورت پیامکی قرار بگیرند.

پیگیری بدون مراجعه

مهدی پیروز رام، مدیر بازرسی و پیگیری‌های ویژه بیمه تجارت‌نو نیز با بیان اینکه با این روش نیازی به مراجعه حضوری یا تماس‌های مکرر تلفنی نخواهد بود گفت: استفاده از چنین شیوه‌ها و روش‌های نوینی باعث ترغیب مشتریان برای استفاده از خدمات بیشتر یک سازمان است.

ارتقای سازمان

در ادامه سامانه یکپارچه سازی پاسخگویی به شکایات بیمه تجارت‌نو مورد تحسین و تقدیر رودگری، معاون بازرسی بیمه مرکزی جمهوری اسلامی ایران قرار گرفت و وجود چنین ارتباطاتی را در راستای ارتقای رشد یک سازمان، حائز اهمیت تلقی کرد.

برچسب: بیمه تجارت نوپاسخگوییسامانهشکایتنوراللهی

دیدگاهتان را بنویسید لغو پاسخ

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 − 3 =

  • روند
  • دیدگاه ها
  • آخرین
فراخوان طراحی نشان هواپیمایی دنا

آریا درفش رزم، ابراهیم حقیقی و بهرام کلهرنیا داوران طراحی نشان هواپیمایی دنا شدند

تیر 9, 1396

آریا درفش رزم داورمسابقات مهارت بین دوکشور ایران و روسیه شد

دی 24, 1399

مراسم اکران خصوصی فیلم کوتاه «هرچه کنی به خود کنی» با حضور عوامل این فیلم شامگاه جمعه برگزار شد.

دی 26, 1399

CS:GO ELeague Major pools and tournament schedule announced

دی 27, 1399

چرا خانه تئاتر انتخاباتش را معوق کرد؟ / با سه هزار عضو می‌خواهند القا کنند که نماینده جامعه چند ده هزار نفری تئاتر کشورند

0

چرا برای چنین روزهایی هیچ اندوخته‌ مالی نداریم؟ / زندگی اهالی تئاتر رو به نابودی است!

0

مکاشفه ی دنیای فانتزی به تئاتر کودک معنا می دهد/امیدواری در به اجرا درآوردن مجدد نمایش های کودک رویاست!

0

انجمن صنفی تبلیغات تئاتر تشکیل می‌شود

0

بررسی روان شناختی انگیزه های موفقیت

خرداد 12, 1404

تاثیر تغییرات اقلیمی بر تنوع زیستی

خرداد 9, 1404

*شالودشکنی فرهنگی استعاره، از بومیسازی تا گفتمان اجتماعی*

خرداد 9, 1404

“اسپرچوب؛ پیشگام دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری در ایران”

خرداد 6, 1404

آخرین اخبار

بررسی روان شناختی انگیزه های موفقیت

خرداد 12, 1404

تاثیر تغییرات اقلیمی بر تنوع زیستی

خرداد 9, 1404

*شالودشکنی فرهنگی استعاره، از بومیسازی تا گفتمان اجتماعی*

خرداد 9, 1404

“اسپرچوب؛ پیشگام دکوراسیون داخلی و مبلمان اداری در ایران”

خرداد 6, 1404
ستاره نیوز

مرجع اخبار فرهنگی و هنری ایران و جهان

مارا دنبال کنید:

دسته بندی ها

  • اجتماعی
  • ادبیات
  • اسلایدشو
  • اقتصادی
  • بهداشت و سلامت
  • تئاتر
  • سایر اخبار ویژه
  • سیاسی
  • فرهنگی و هنری
  • فناوری
  • کتاب
  • گردشگری
  • موسیقی
  • ورزشی
  • ویدیو
  • ویژه

آخرین ها

بررسی روان شناختی انگیزه های موفقیت

خرداد 12, 1404

تاثیر تغییرات اقلیمی بر تنوع زیستی

خرداد 9, 1404
  • درباره ستاره نیوز
  • تبلیغات
  • حریم حصوصی
  • تماس با ما

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد. استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع مجاز نمی باشد.

بدون نتیجه
نمایش همه نتایج
  • خانه
  • سیاسی
  • اجتماعی
  • اقتصادی
  • فرهنگی و هنری
  • گردشگری
  • فناوری
  • ادبیات
  • موسیقی
  • بهداشت و سلامت

تمامی حقوق این وب سایت محفوظ می باشد. استفاده از مطالب سایت بدون ذکر منبع مجاز نمی باشد.